Renault 5 Super Campus 1992

Heb je een R5 te koop? onderdelen? ervaring? Bied het hier aan!

Moderators: Niekje, GTE (Sjoerd)

Forumregels
Denk bij het plaatsen van een advertentie aan de volgende zaken:
- Duidelijke omschrijving & aanvullende informatie (denk aan kilometerstand ed.)
- Bouwjaar
- Staat
- Vraagprijs
MattjeR5
Ik ben nieuw hier...

Renault 5 Super Campus 1992

Bericht door MattjeR5 » 08 jan 2021, 10:41

Hierbij verkoop ik mijn origineel Nederlandse Renault 5 SuperCampus in de opvallende kleur rood en gepoedercoate Speedline Maracana velgen. Verse APK tot November 2021. Ik heb met veel plezier deze SuperCampus opgeknapt en gereden.

Gekocht van de 2de eigenaar. Dus ik ben de 3de eigenaar.
Oude kentekenbewijzen/papieren heb ik erbij.
• 1ste eigenaar: 1992-1997 vrouw van een officiële Renault dealer
• 2de eigenaar: 1997-2020
• 3de eigenaar: Ik

Wat heb ik eraan gedaan:
Het hele interieur is gestript geweest op het dashboard na. Ik heb alle kunststof delen opnieuw gespoten zoals: deurpanelen, opbergvakken, sierranden, hoedenplank, hoedenplankhouders, achterbumper, spiegels, kappen boven de lampen en de afdekkap voor de nummerplaat verlichting. Het stof op de stoelen was gescheurd. Hiervoor heb ik een 2de hands interieur in een goede staat geplaatst. Wel met het originele printje. Daarnaast een mattenset op maat laten maken in zwart met een rood randje eromheen. Ik heb het analoge klokje ingebouwd op de originele plek. Ik heb Renault spatlappen met rode belettering gemonteerd. Deze kwamen nieuw uit de verpakking van eind jaren 80. De voorschermen zijn nieuw en gespoten.

Opties:
• Dakraam
• Verwarming
• Achterruitverwarming
• Originele Philips FM-Radio
• Luxe kentekenplaten

Motorisch is er ook het een en ander aan gedaan:
• Cilinderkop gereviseerd
• Koppakking vervangen
• Radiateurslang
• Waterpomp
• Thermosstaat
• KM-tellerkabel
Bij 175.000
• Olie
• Koelvloeistof
• Oliefilter
Banden zijn 15000 km oud. KUMHO tyres. Nog ruim voldoende profiel. De auto is roestvrij.

Minpunten:
Op het portier aan de bestuurderskant onder het raam moet de blanke lak worden bijgewerkt. Net als een plekje van 5 cm bij 2 cm in de raamrand. Verder is er hier en daar een deukje of krasje te vinden in de deuren, maar niks wat stoort. Auto is toch al 28 jaar oud.

Nog een leuk detail voor de liefhebber:
Ik heb verschillende oude brochures en dealerboekjes van de Renault 5. Deze worden erbij verkocht.
Bij interesse of vragen kunt u mij een bericht sturen.

Richtprijs: € 3300
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/ren ... -rood.html

Niekje
Administrator
Administrator

Re: Renault 5 Super Campus 1992

Bericht door Niekje » 08 jan 2021, 13:49

De advertentie waar je naar linkt is verlopen...
"Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging zal je hem nooit meer op zien gaan..."

Download het werkplaatshandboek en meer van mijn server! Inloggen: gebruikersnaam en wachtwoord allebei CC

MattjeR5
Ik ben nieuw hier...

Bericht door MattjeR5 » 01 mar 2021, 10:37

MattjeR5
Ik ben nieuw hier...

Bericht door MattjeR5 » 01 mar 2021, 10:39

Hierbij een update. Een nieuwe link naar de nieuwe advertentie. Onderhand weer wat extra onderhoud aan de 5 verricht.

Plaats reactie