4 Russen
Moderators: Blackys_Boss, Bartjuuuh
Re: 4 Russen
Ik heb de vraag die bij registratie beantwoord moet worden aangepast. Volgens mij is hij heel makkelijk, maar voor onze russen is het kennelijk toch wat lastig ;-) (geen aanmeldingen meer gehad)!
"Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging zal je hem nooit meer op zien gaan..."
Download het werkplaatshandboek en meer van mijn server! Inloggen: gebruikersnaam en wachtwoord allebei CC
Download het werkplaatshandboek en meer van mijn server! Inloggen: gebruikersnaam en wachtwoord allebei CC
- GTE (Sjoerd)
- Modder-eter
ik ben benieuwd naar de vraag, maar ik heb me de laatste keer in zo'n 7jr geleden aangemeld volgens mij 

R5 GTL 1987, '84 oer5 5th Avenue, R5 '89 GTE, Dodge Dart GT convertible 1964
Zo spannend is het niet hoor, iets in de trant van over welk automerk gaat het hier op het forum...
"Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging zal je hem nooit meer op zien gaan..."
- GTE (Sjoerd)
- Modder-eter