Montage ClimAir raamwindgevaldingen
Moderator: Rosvijf
- GTE (Sjoerd)
- Modder-eter
- Blackys_Boss
- Modder-eter
hmmm... ik heb het even voor D5 veranderd, mbv zijn inlognaam en wachtwoord, maar ik zie dat ze nog wat groot zijn.....
zal me hier vanavond nog even over buigen, ga het niet hier vanaf mijn werkplek doen
dus hierbij mijn excuses voor het formaat van de avatar van D5

zal me hier vanavond nog even over buigen, ga het niet hier vanaf mijn werkplek doen

dus hierbij mijn excuses voor het formaat van de avatar van D5

"We're here in case things escalate, not to make sure that they do..."
I use billion dollar satellites to find Tupperware in the woods!
Download het werkplaatshandboek en meer van mijn server! Inloggen: gebruikersnaam en wachtwoord allebei CC
Download het werkplaatshandboek en meer van mijn server! Inloggen: gebruikersnaam en wachtwoord allebei CC
- Blackys_Boss
- Modder-eter
gefikst.... denk ik... mooi zo toch?
lastig trouwens, een animated gif bijwerken.... gelukkig hebbik een tooltje

lastig trouwens, een animated gif bijwerken.... gelukkig hebbik een tooltje

"We're here in case things escalate, not to make sure that they do..."
Re: Montage ClimAir raamwindgevaldingen
Geef mij eens een foto van die dingen plzBlacky's Boss schreef:hele stomme vraag: ik heb ze erop zitten, tweedehandsjes, blijkbaar moeten ze gewoon in de raamgleuf vallen, maar moeten dan ook die ik-krijg-mijn-raam-niet-dicht-bij-140-km/h-blokjes eraf? Het geheel ziet er niet zo mooi uit zo, en t raam dichtzwengelen is een rampenplan

ik probeer mijn renault van de sloop te redden door hem te verkopen....
U vraagt wij draaien... de zon schittert er wel net op, maar ja, had geen zin om naar beneden te lopen

"Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging zal je hem nooit meer op zien gaan..."
- Fous Cinq
- Niet meer te redden R5-junk
hou er wel rekening mee dat je raam nogal lastig sluit het laatste stuk .. vooral i.s.m electrische ramen 
Always behave like a duck, look kalm and still on the surface, but paddle like the devil underneath.
R5 automatic 90' zilver metallic - R5 parisienne2 84' Geel - R4 GTL 85' Wit - VW 1300 68' Beige - grijze kever 74'1200 - Citroën C5 Break exclusive 2004 en een berg meuk
R5 automatic 90' zilver metallic - R5 parisienne2 84' Geel - R4 GTL 85' Wit - VW 1300 68' Beige - grijze kever 74'1200 - Citroën C5 Break exclusive 2004 en een berg meuk
Nee.marcel29 schreef:of gaat dat met de tijd wat soepeler .
"Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging zal je hem nooit meer op zien gaan..."
- Renaultfreak
- Mij kun je alles vragen!
- Contacteer: